Beter leren werken op de computer bij Piëzo

Donderdag 20 september start in PiëzoCentrum Oosterheem de beginnerscursus computergebruik. In deze cursus leren deelnemers omgaan met de muis, het toetsenbord en het beeldscherm. Ook komt het schrijven van een kleine tekst aan bod en het gebruik van internet, e-mail, mappen en bestanden. De cursus “basis computergebruik” bestaat uit 8 lessen en is donderdags van 9.15 uur tot 11.15 uur.

In de Piëzo-locaties worden door vrijwilligers computercursussen gegeven. Alle computercursussen die bij Piëzo gegeven worden zijn gebaseerd op de methode van “Visual Steps”. Deze methode wordt gekenmerkt door een stapsgewijze instructie en is bruikbaar voor iedereen.

Aanmelden kan door binnen te lopen in PiëzoCentrum Oosterheem, Zanzibarplein 21, of door contact op te nemen met Natalia Sadinska via 06-46853212 of natalia@stichtingpiezo.nl.

Kosten

De kosten voor de 8 lessen bedragen €40,-. Deze kunnen contant betaald worden of door ZoetermeerPas cheque 3, 4, 5 en/of 6 in te leveren.

Fotograaf: Henk Leentfaar

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum