Gezonde traktaties en tussendoortjes voor jonge kinderen bij Piëzo

Op vrijdag 7 september is Annemieke de Bruijn, diëtiste van Goudenhart, te gast bij de ouder & kind ontmoeting in PiëzoCentrum Oosterheem. De diëtiste geeft ouders met kinderen van 0 tot 4 jaar informatie en advies over gezonde voeding; dit keer in het teken van traktaties en tussendoortjes. Daarnaast is er de gelegenheid om hun eigen ervaringen rondom de eetgewoonten van hun kinderen te delen. De kinderen kunnen intussen onder begeleiding van een vrijwilliger van de kinderoppas spelen met het aanwezige spelmateriaal.

De ouders en kinderen sluiten de ochtend af met een gezamenlijke, creatieve activiteit.

Ouders en kinderen zijn elke vrijdagochtend welkom bij PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21). Vanaf 09.15 uur staat de koffie klaar. De gesprekken en activiteiten zelf beginnen om 09.30 uur en eindigen rond 11.00 uur.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Natalia Sadinska, natalia@stichtingpiezo.nl, 079‑3428416.