Kom leren koken bij Piëzo en KinderResto van Harte

Piëzo en Resto van Harte starten met een nieuw seizoen kinderresto bij Piëzo Ambachtenwerkplaats in Meerzicht. Vanaf 19 september wordt gestart met een reeks van 10 kooklessen voor kinderen van 8 tot 12 jaar waarbij plezier en een gezonde leefstijl centraal staan.

Van een echte chef-kok leren de kinderen alles over ingrediënten en gaan ze aan de slag met het bereiden van gerechten. Superleuk, natuurlijk…en gezond! In de lessen komen naast gerechten leren koken ook thema’s aan de orde als hygiëne, veiligheid en proeven. Kinderen leren waar onze voeding vandaan komt en over een gezonde leefstijl.

Op woensdag 5 september is er een speciaal evenement als voorproefje van het nieuwe Kinderresto seizoen namelijk: pizza’s bakken in een echte pizzaoven bij Stadsboerderij het Buitenbeest. Om 14:00 uur lopen we met de groep vanaf de Ambachtenwerkplaats er naartoe en om 16:00 uur kunnen kinderen en hun ouders daar e zelfgemaakte pizza’s komen proeven!

Data en tijden van de lessen:

De lessen van KinderResto starten steeds om 14.00 uur en eindigen met een gezamenlijke proeverij om 16.00 uur. Iedereen is welkom om te komen proeven. Om 16.30 uur wordt de bijeenkomst afgesloten.

Les 1: 19 september
Les 2: 26 september
Les 3: 3 oktober
Les 4: 10 oktober