Meer leren op de computer bij Piëzo?

Wilt u uw digitale vaardigheden uitbreiden of versterken? Dat kan! Bij Piëzo bieden wij digitale cursussen aan. De cursussen worden verzorgd op verschillende niveaus. Alle door Piëzo geboden cursussen worden verzorgd door ervaren vrijwilligers. Zij helpen u graag bij het aanleren en/of verbeteren van uw digitale vaardigheden. Dit doen zij op een leuke en praktische wijze!

Er zijn basiscursussen waar u leert omgaan met de muis, het toetsenbord en het beeldscherm. U leert het schrijven van een kleine tekst, en het gebruik van internet, e-mail, mappen en bestanden. Deze cursus bestaat uit 8 lessen. Na deze cursus is er een vervolgcursus die ruimte biedt voor herhaling en voor aanvulling op wat u heeft geleerd bij de basiscursus. Uw vraag staat centraal.

Tekstverwerken, voor deze cursus maken we gebruik van het gratis te downloaden programma “OpenOffice”.
Deelnemers maken kennis met het onderdeel “Writer” en leren de basisvaardigheden van tekstverwerken zoals het werken met opmaakprofielen, gebruik van afbeeldingen, rapporten maken en mailings verzorgen.

Open inloop, bij de open inloop kunt u binnenlopen met vragen over computergebruik. Dit kan gaan over het opzoeken van iets op internet tot het maken van een digitaal CV. Vrijwilligers van Piezo zijn aanwezig om vragen te beantwoorden en om samen aan de slag te gaan op een van de aanwezige computers.

Meer informatie en aanmelden kan via milou@stichtingpiezo of Telefoon: 079-8887474, Mobiel: 06-11715238

Fotograaf Henk Leentfaar

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove