Gezonde lunch voor ouderen PiëzoCentrum Oosterheem

Iedere dinsdagmiddag wordt in PiëzoCentrum Oosterheem een gezonde lunch voor ouderen georganiseerd.

“Het idee van de gezonde lunch is dat ouderen een keer per week een leuk en gezond uitje hebben” vertelt Natalia Sadinska, sociaal cultureel werker van Piëzo.

De lunch wordt ter plekke bereid door vrijwilligers van Piëzo. ”Mensen kunnen lekker eten en kletsen”, zegt Natalia. “Onze koks maken elke keer iets vers en het menu van de lunch is elke keer een verrassing. Mensen zijn van harte welkom en kunnen zich bij mij aanmelden.” De lunch is van 12.00 – -13.30 uur.

Neem voor meer informatie contact op met Natalia Sadinska, 06-46863212, natalia@stichtingpiezo.nl of loop binnen in PiëzoCentrum Oosterheem, Zanzibarplein 21.