Fietsreparatie wordt kinderspel met workshop Ambachtenwerkplaats

Elke maandagmiddag en dinsdagochtend staan vrijwilligers van de Ambachtenwerkplaats klaar om Zoetermeerders te leren hun fiets te repareren tijdens de fietsreparatie workshops. Deze workshops zijn geschikt voor iedereen die vertrouwd wil raken om onderhoud of kleine reparaties zelfstandig aan de eigen fiets te kunnen uitvoeren. Tijdens de twee uur durende workshops leren de deelnemers de basis die belangrijk is voor iedere sportieve of recreatieve fietser zoals een band plakken, een kabel vernieuwen, of zelf een spaak vervangen.

Datum en tijd: elke maandag van 12:30-14:30 uur en dinsdag van 09:15-11:15 uur. Locatie: Vrouwenhuiswaard 7 in Meerzicht. Kosten: drie euro per les of tegen inlevering van cheque 3, 4, 5 of 6 van de ZoetermeerPas.

Neem voor vragen of meer informatie contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl, 06-46872086 of loop binnen in de Ambachtenwerkplaats.