Bijeenkomst Opvoeden Samen Aanpakken voor ouders/verzorgers van een kind met een (chronische) ziekte of beperking

Speciaal voor ouders en verzorgers van een kind met een (chronische) ziekte of beperking vindt op woensdagavond 20 juni een gespreksbijeenkomst Opvoeden Samen Aanpakken plaats. Het thema van deze bijeenkomst is de overgang van je kind naar volwassenheid (18-/18+). Veel ouders lopen rond met vragen over de toekomst van hun kind. Wat moet er allemaal geregeld worden voor mijn kind, wanneer moet ik daarmee beginnen en waar kan ik terecht?

Een medewerker van Middin zal aansluiten om iets over de werkwijze en het aanbod van haar organisatie te vertellen en daarnaast is er volop gelegenheid voor ouders om eigen ervaringen en tips en adviezen te delen. De bijeenkomst wordt begeleid door een vrijwillige gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken, een project van Stichting Piëzo.

Ouders en verzorgers zijn woensdagavond 20 juni welkom in de Ambachtenwerkplaats (Vrouwenhuiswaard 7). Vanaf 19.30 uur staat de koffie klaar.

Deelname is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, projectleider Opvoeden Samen Aanpakken, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag