Piëzo zoekt vrijwilligers voor Taal & Toekomst, een taalcoachingprogramma voor jongeren

Voor jonge nieuwkomers met een taalachterstand is het een extra grote uitdaging om (toekomst)dromen waar te maken en mee te doen. Voer maar eens een sollicitatiegesprek als je de taal niet spreekt of vind maar eens een stageplek.

Wat is Taal & Toekomst?

Taal & Toekomst is een praktisch taalcoachprogramma voor jonge nieuwkomers. Via een-op-een taalcoaching door vrijwilligers krijgen jongeren de mogelijkheid om gedurende 20 weken te werken aan hun leerdoel en taal te oefenen die daarbij past. Het resultaat is dat jongeren zich zelfverzekerder voelen, makkelijker de taal in de praktijk spreken, een toekomstperspectief ontwikkelen en er mooie contacten ontstaan tussen nieuwkomers en vrijwilligers

Vrijwilliger worden?

Om de taal goed te leren hebben deze jongeren andere mensen nodig. Wil je ook aan de slag om deze jongeren te helpen? Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Milou van Loenen; milou@stichtingpiezo.nl of 06-11715238

Alle vrijwillige taalcoaches worden getraind zodat zij goed voorbereid aan de slag gaan.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove