Fysiotherapeut geeft voorlichting over motorische ontwikkeling van kinderen bij Piezo

Op dinsdag 15 mei geeft een fysiotherapeut van de praktijk Kinderfysiotherapie Groei in PiëzoCentrum Palenstein over de motorische ontwikkeling van kinderen. Ouders krijgen onder andere antwoord op vragen als: “Wanneer kan mijn baby zelf zitten? Wanneer kan mijn kind binnen de lijntjes kleuren? Wat is de beste leeftijd om op zwemles te gaan? Hoe belangrijk is bewegen voor kinderen?”

U bent welkom op dinsdagochtend 15 mei van 9.15 tot 11.15 uur in PiëzoCentrum Palenstein aan het Rakkersveld 253.

Deelname aan deze bijeenkomst is gratis. Tijdens de bijeenkomst is gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.

Voor meer informatie kunt u terecht bij Christine Advocaat, christine@stichtingpiezo.nl of AnneMarie Hut, annemarie@stichtingpiezo.nl, telefoon 079-8887770.