Start training Bewegen Geeft Kracht bij Piëzo

Woensdag 16 mei start er bij Piëzo een training Bewegen Geeft Kracht. Bij deze training voor mannen wordt voorlichting over gezonde leefstijl aangeboden in combinatie met beweging. Vind je het belangrijk om gezond bezig te zijn en wil je graag meer bewegen? Meld je dan aan! De training wordt verzorgd door trainers van Indigo Preventie.

Bewegen geeft kracht is een training bestaande uit 8 wekelijkse bijeenkomsten van 2 uur. Elke bijeenkomst start met informatie over een onderwerp dat te maken heeft met gezondheid. Daarna gaat de groep verder met een beweegprogramma (binnen en/of buiten).

Tijdens deze training krijgen deelnemers tips over lekker in je vel zitten, gezond eten en blijven bewegen. De oefeningen die worden gedaan zijn ontspannend en zorgen ervoor dat je meer soepel wordt. Hoe vaker je oefent, hoe beter je conditie wordt en hoe steviger je spieren.

Wil je je opgeven voor de training dan kunt je contact opnemen met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl of telefoonnummer 079-8881928.

Tijdens de training is er gratis kinderoppas beschikbaar. Er zitten geen kosten verbonden aan het volgen van de training.

Locatie: Ambachtenwerkplaats Piëzo
Adres: Vrouwenhuiswaard 7
Datum: Woensdag 16, 23, 30 mei, 6, 13, 20, 27 juni en 4 juli
Tijd: 09.30-11.30 uur

Voor meer informatie: femke@stichtingpiezo.nl 079-8881928

Zoetermeer, 21 november 2017.

Fotograaf: Herman Zonderland