Kom leren koken bij Piëzo en KinderResto van Harte

Woensdag 9 mei starten Piëzo en KinderResto van Harte met een reeks kinderkooklessen, de KinderResto.

Na een daverend succes van KinderResto bij Piëzo in andere wijken is nu ook de wijk Meerzicht aan de beurt.

Woensdag 9 mei start een reeks van 10 kooklessen voor kinderen van 8 tot 12 jaar waarbij plezier en een gezonde leefstijl centraal staan.

Van een echte chef-kok leren de kinderen alles over ingrediënten en gaan ze aan de slag met het bereiden van gerechten. Superleuk, natuurlijk…en gezond!

In tien leuke en leerzame lessen komen thema’s aan de orde als hygiëne, veiligheid en proeven. Kinderen leren waar onze voeding vandaan komt en over een gezonde leefstijl.

In de meivakantie op woensdag 2 mei kunnen kinderen om 14.00 uur kunnen alle kinderen meedoen met een speciaal evenement in de Ambachtenwerkplaats als voorproefje op de kinderkooklessen!

Data en tijden

Het KinderResto start om 14.00 uur en eindigt met een gezamenlijke proeverij om 16.00 uur. Iedereen is welkom om te komen proeven. Rond 16.30 uur wordt de bijeenkomst afgesloten.

Les 1: 9 mei                       Les 6: 13 juni

Les 2: 16 mei                     Les 7: 20 juni

Les 3: 23 mei                     Les 8: 27 juni

Les 4: 30 mei                     Les 9: 4 juli

Les 5: 6 juni                       Les 10: 11 juli feestelijke afsluiting + uitreiking van certificaten

Er zijn geen kosten aan verbonden
Locatie: Ambachtenwerkplaats, Vrouwenhuiswaard 7

Meer informatie en/of aanmelden:

Loop binnen in de Ambachtenwerkplaats (Vrouwenhuiswaard 7) of neem contact op met Femke Boerkamp of Anouk Logtenberg via 079-8881928.

Of mail naar femke@stichtingpiezo.nl of naar anouk@stichtingpiezo.nl

Fotograaf: Henk Leentfaar