Gezonde lunch en duurzame bingo tijdens NLdoet in PiëzoCentrum Palenstein

Tijdens NLdoet, vrijdag 9 maart, kunnen bewoners uit Palenstein, Driemanspolder en Centrum genieten van een gezonde lunch en een duurzame bingo. Vrijwilligers bereiden de gezonde lunch voor de wijkbewoners. Na de lunch wordt een duurzame bingo gedraaid door vrijwilligers. Deelnemers die zich aanmelden nemen allemaal iets moois mee van thuis en bieden dat aan als prijs. Iets dat ze hebben gemaakt, bijvoorbeeld een gebreide muts, of iets dat ze gekregen hebben maar nog nooit gebruikt bijvoorbeeld. Zo kun je met elkaar veel plezier beleven van ongebruikte spullen en van elkaar. De gezellig middag duurt van 12.00 uur tot 15.00 uur.

Aanmelden kan tot 5 maart bij Thea van de Vlist 06-24679262, 079-8885550. Of bij de balie in het PiezoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253

Er zijn geen kosten aan verbonden, aanmelden wel vereist ivm de inkopen.