Start nieuwe sectoren Piëzo TalentenAcademie!

Na de voorjaarsvakantie start bij de Piëzo TalentenAcademie:

• Op maandag ‘Ambachten en ondernemers
    van 5 maart t/m 16 april van 15:15 tot 17:15 uur

Ga zelf aan de slag met houtbewerken, fietsreparatie en nog veel meer! Met hamer en zaag leer je zelf je eigen houten product maken.

• Op woensdag ‘Gezondheidszorg
    van 14 maart t/m 18 april van 14.15 tot 16.15 uur + 1 x op zaterdag 17 maart werkbezoek aan het LangeLand Ziekenhuis.

Professionals komen naar ons om te vertellen over hun beroep. En we gaan op werkbezoek in de stad.

Je leert veel over beroepen, je ontmoet professionals en ontdekt waar je goed in bent.

Ben jij tussen de 9 en 14 jaar? Woon je in Palenstein of Oosterheem of zit je in de wijk op school?
Lijkt het je leuk om deel te nemen aan de Talentenacademie?

Aanmelden? Of meer informatie?

Voor aanmelden of meer informatie over de Piëzo TalentenAcademie in Palenstein:
Jocelyn Heidweiller, projectleider Piëzo TalentenAcademie Palenstein, jocelyn@stichtingpiezo.nl of 06-519 48 552 / 079-8885550. Of loop binnen in PiëzoCentrum Palenstein in Castellum Palensteyn (Rakkersveld 253).

Voor aanmelden of meer informatie over de Piëzo TalentenAcademie in Oosterheem:
Odette Panneman, projectleider Piëzo TalentenAcademie Oosterheem, odette@stichtingpiezo.nl of 079-3428416. Of loop binnen in PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21).