Recycle Sint bij Ambachtenwerkplaats

Op vrijdag 1 december wordt van 19.00 – 21.00 uur in de Ambachtenwerkplaats een Recycle Sint georganiseerd. Dit is een speelgoedruilmarkt waar mensen hun oude speelgoed om kunnen ruilen voor ander speelgoed.

De Recycle Sint wordt georganiseerd door de Ambachtenwerkplaats van Stichting Piëzo en de webshop puurspeelgoed.nl. In de week voorafgaand aan de Recycle Sint kan men speelgoed komen langsbrengen bij de Ambachtenwerkplaats (Vrouwenhuiswaard 7).

Recycle Sint is een initiatief van Elif Algu, moeder van twee en eigenaar van duurzaam communicatiebureau Branding a Better World in Amsterdam. Binnen en buiten haar bedrijf zet Algu zich in voor mens, milieu en maatschappij. Met Recycle Sint wil ze laten zien dat je niet per se naar de winkel hoeft te gaan voor een Sinterklaascadeau. Een bordspel dat de kinderen niet leuk vinden, een pop waar niet meer mee gespeeld wordt of een stel rolschaatsen dat op zolder ligt te verstoffen: ieder gezin heeft speelgoed dat er nog goed uitziet, maar waar de kinderen niet meer naar omkijken. Dit speelgoed is meer dan welkom bij de Recycle Sint. Voor ieder stuk dat je inlevert op de ruilmarkt, neem je iets anders mee naar huis. En het speelgoed dat overblijft? Dat schenkt de Recycle Sint aan een kringloopwinkel.

Voor meer informatie en/of aanmelden:
Femke Boerkamp
femke@stichtingpiezo.nl
06-46872086

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove