In gesprek over opvoeding en opgroeien in PiëzoCentrum Palenstein

Ouders en opvoeders kunnen elkaar ontmoeten en met elkaar in gesprek gaan over opvoeden en opgroeien in PiëzoCentrum Palenstein. De bijeenkomst wordt begeleid door een vrijwillige, getrainde gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken, een project van Stichting Piëzo. Tijdens de bijeenkomst op maandag 27 november is de mogelijkheid kennis te maken met het Opvoedbureau. Het Opvoedbureau geeft opvoedingsadviezen en kan kortdurende begeleiding verzorgen.

Ouders en opvoeders zijn welkom op maandagochtend 27 november vanaf 9.15 uur in PiëzoCentrum Palenstein aan het Rakkersveld 253. Deelname aan deze bijeenkomst is gratis. Tijdens de bijeenkomst is gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.