Vacature coördinator Piëzo TalentenAcademie voor 16 -28 uur per week

Voor de Piëzo TalentenAcademie Oosterheem, die binnenkort start, zijn wij per direct op zoek naar een coördinator. De Piëzo TalentenAcademie biedt kinderen in de leeftijd van 8 t/m 14 jaar uit de wijken Palenstein en Oosterheem kansen om hun talenten te ontdekken en te ontwikkelen in samenwerking met inspirerende en talentvolle professionals, die als rolmodellen gaan fungeren.

In blokken van zes of zeven weken gaan de kinderen met hun eigen talenten aan de slag, waarbij ze kennis maken met talenten van professionals. Er worden (gast)lessen georganiseerd door professionals op de locatie van de TalentenAcademie en ook werkbezoeken bij professionals op hun werkplek. Daarbij kan gedacht worden aan het ziekenhuis of een fietsenwerkplaats, maar ook aan de rechtbank of een broodbakkerij. De ontwikkeling van de kinderen staat centraal. Kinderen doen nieuwe ervaringen en ideeën op en maken kennis met beroepen en professionals.

De coördinator draagt zorg voor:

• De werving van kinderen (via scholen);
  • De begeleiding en monitoring van kinderen;
  • Instructie en begeleiding van de professionals;
  • De voorbereiding en de uitvoering van de bijeenkomsten.

Wat bieden wij jou?
Wij bieden een zelfstandige baan met veel afwisseling en vrijheid. Je werkt in een inspirerende en informele werkomgeving met gedreven collega´s die hart hebben voor mensen en ontwikkeling.

Wat bied jij ons?

Je hebt affiniteit met de doelgroep en het Piëzo TalentenAcademie-concept. Je bent een organisatietalent (HBO denkniveau) en communiceert vlot met verschillende doelgroepen. Je bent relationeel sterk en beschikt over een groot inlevingsvermogen. Hierdoor kun je goed schakelen tussen kinderen, professionals en het onderwijs. Je bent ondernemend, creatief, zelfstandig, stressbestendig, flexibel, komt met nieuwe ideeën en stelt je open op.

Informatie: Jocelyn Heidweiller, jocelyn@stichtingpiezo.nl 06 – 519 48 552