Ouder kind ontmoeting over “Zindelijkheid, eten en vaccinaties” in PiëzoCentrum Oosterheem

“Zindelijkheid, eten en vaccinaties” is het thema van de Ouder en kind ontmoeting op vrijdag 17 november in PiëzoCentrum Oosterheem. Tijdens deze bijeenkomst vertelt Alie Gooris, verpleegkundige van JGZ Oosterheem, over zindelijkheid, vaccinaties, (op)voeding, smaakontwikkeling, eetgewoonten en de momenten aan tafel. Wat is een normale zindelijkheidsontwikkeling en wanneer moet je je zorgen maken? Hoe leer je je kind wennen aan nieuwe smaken? En vaccinaties, waarom kinderen deze krijgen?

De bijeenkomst start 17 november om 09.15 uur en duurt tot 11.15 uur. Ouders/verzorgers en hun kinderen tussen de 1 en 4 jaar zijn van harte welkom in PiezoCentrum Oosterheem, Zanzibarplein 21. Neem voor meer informatie contact op met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl, 079-3428416.