Start computercursus PiëzoCentrum Buytenwegh

Vanaf november starten er in PiëzoCentrum Buytenwegh computerlessen. Deelnemers aan deze lessen krijgen de kans om computervaardigheden te leren of om hun computervaardigheden op te halen. De computerlessen worden gegeven door vrijwilligers van Piëzo. Eén reeks computerlessen bestaat uit acht lessen van twee uur. De groepsgrootte bestaat uit maximaal 6 personen waardoor er extra individuele aandacht is.

Beginnerscursus computergebruik (Windows 10)
De cursus is bedoeld voor deelnemers die weinig ervaring hebben met het werken op de PC of laptop en daar graag verandering in willen brengen.
Inhoud: Het hanteren van de muis, gebruik van internet, e-mailen en het maken van documenten en documenten opslaan.

Dag en tijd: donderdag 13:30-15:30 (start 9 november)

Vervolgcursus computergebruik (Windows 10)
De cursus is bedoeld voor deelnemers die al enige ervaring hebben met het werken op de PC of laptop en nog meer toepassingen willen leren.
Inhoud: Het installeren van emailprogramma’s, gebruik van internet, het aanpassen van het bureaublad, de bibliotheken en de basis van Word.

Dag en tijd: woensdag 09:15-11:15 (start 8 november)

Locatie: PiëzoCentrum Buytenwegh, Cesar Franckrode 64 in Zoetermeer
Kosten: €40,- of met cheque 3,4 of 5 van de Zoetermeerpas.
(voor 8 lessen met materiaal)

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl via 079-8887474 of 06-50506072. Aanmelden is gewenst.