Leer over energiegebruik en besparen in PiëzoCentrum Meerzicht

Leer tijdens de informatiebijeenkomst in PiëzoCentrum Meerzicht op donderdag 12 oktober leer je over energiegebruik en besparen. Hoe bewust gaan we om met ons energiegebruik? Laten we onze wasmachine weleens halfvol draaien en hoe zit het met het gebruik van verlichting en verwarming, ook als we een ruimte niet gebruiken? Consulenten Duurzaam van Piëzo verzorgen de bijeenkomst. De start is om 09.15 en het eindigt om 11.15 uur in PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21.

Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst. In PiëzoCentrum Meerzicht is er ook gratis kinderoppas aanwezig deze ochtend.

Neem voor meer informatie contact op met Anouk Logtenberg, via anouk@stichtingpiezo.nl of 079-322 94 53

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?