Ervaring, (h)erkenning, tips en een luisterend oor voor gescheiden ouders tijdens Opvoeden Samen Aanpakken

Hoe bereid je je kind voor op een scheiding? Wat betekent een echtscheiding voor jou als ouder en voor de opvoeding van je kind? Hoe deel en organiseer je het ouderschap met je ex-partner?

Op woensdagavond 25 oktober organiseren stichting Piëzo en Het Meerpunt een bijeenkomst speciaal voor gescheiden ouders en ouders die gaan scheiden. Tijdens de bijeenkomst kunnen ouders elkaar ontmoeten die in dezelfde situatie zitten en gaan ze in gesprek over alles wat hen op dat moment bezighoudt. Het is een avond vol delen van ervaringen, (h)erkenning en een luisterend oor, tips en adviezen uitwisselen. De bijeenkomst wordt begeleid door een vrijwillige, getrainde gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken, een project van Stichting Piëzo. De avond start om 19.30 uur in het Meerpunt (Duitslandlaan 440).

Deelname is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, projectleider Opvoeden Samen Aanpakken, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove