Workshop Interactief kennismaken met kunst in PiëzoCentrum Palenstein

Wilt u meer te weten komen over kunst zoals tekeningen, schilderijen, beelden, foto’s? Kom dan naar de 6-delige workshop ‘kennismaken met kunst’ in PiëzoCentrum Palenstein. Vrijwilliger en ervaringsdeskundige op gebied van kunst Peter Balk leidt de bijeenkomsten. Samen met de deelnemers kijkt hij naar kunst en naar wat er bijzonder aan is. Is iets lelijk of raar? Ontdek wat u mooi vindt en leer andere mensen kennen. De deelnemers gaan ook zelf aan de slag met potlood en papier en om te ontdekken hoe het is om zelf iets moois te maken. Ervaring hebben in kunst of kunst maken is niet nodig.

De cursus start op donderdag 26 oktober om 09.15 uur. Iedere donderdagochtend duurt tot 11.15 uur. Deze gezellige ochtenden zijn vol van ontmoeting, gesprekken en veel voorbeelden uit de kunst van vroeger en van nu.

Locatie: PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253
Tijdstip: 09.15 – 11.15 uur
Kosten: 3,50 per keer. Of ZoetermeerPas cheque 3, 4, 5 of 6

Voor meer informatie en aanmelden neem contact op met Christine Advokaat 06-46866491/ christine@stichtingpiezo.nl

Fotograaf: Henk Leentfaar

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?