Stoeptegels als symbool voor verbinding bij PiëzoCentrum Buytenwegh

Afgelopen vrijdag versierden vrijwilligers van Piëzo en buurtbewoners stoeptegels. De stoeptegels staan symbool voor de verbindingen die er zijn op het Cesar Franckplein en zorgen ervoor dat het plein er nog mooier uit gaat zien. De tegels werden gemaakt tijdens Burendag in samenwerking met MBO Rijnland Internationale Schakel Klas, Buurtvereniging Buytenrode, de wijkregisseur, Piëzo en mozaïek vrijwilligers van de Ambachtenwerkplaats. Elke organisatie versierde een stoeptegel met een voetstap van mozaïek stenen. Na deze creatieve ochtend werd de dag gezellig afgesloten met een gezonde lunch! Mede dankzij de inzet van enthousiaste vrijwilligers was de ochtend een groot succes.

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen, sociaal cultureel werker PiëzoCentrum Buytenwegh, via 079-8887474 of milou@stichtingpiezo.nl.

Fotograaf: Piëzo