Leer over sport, voeding en (ouder)betrokkenheid in PiëzoCentrum Meerzicht

Op donderdag 21 september staat de informatieochtend in PiëzoCentrum Meerzicht in het teken van de relatie tussen sport en voeding. Moet je anders eten als je aan sport doet? Wat kun je beter wel of niet eten voor en na het sporten en zijn die energiedrankjes echt noodzakelijk?

Daarnaast wordt informatie gegeven over sportkeuze en plezier en betrokkenheid bij de sportvereniging van uzelf of van uw kind.

De voorlichting wordt gegeven door Annemieke de Bruijn, diëtiste van Goudenhart en door Wendy Moerman, projectmedewerker bij stichting Piëzo.

U bent welkom op donderdag 21 september vanaf o9.15 uur in PiëzoCentrum Meerzicht (Uiterwaard 21).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Anouk Logtenberg, anouk@stichtingpiezo.nl , telefoon 079-3229453