Opening Repair Café Ambachtenwerkplaats

Op maandag 4 september om 13.00 uur opent wethouder Taco Kuijper het Repair Café in de Ambachtenwerkplaats. De wethouder gaat samen met vrijwilligers van het nieuwe Repair Café een elektrisch apparaat repareren. Iedereen die hier bij wil zijn is van harte welkom!

Het Repair Café is een gratis toegankelijke bijeenkomst die draait om ontmoeten en (samen) repareren. Op de locatie van de Ambachtenwerkplaats wordt het Repair Café gehouden twee keer per week gehouden. Er is gereedschap aanwezig om tal van reparaties uit te voeren op kleding, meubels, elektrische apparaten, fietsen, speelgoed etc.. Materialen voor reparatie brengen mensen zelf mee. Er zijn altijd deskundige vrijwilligers aanwezig, met reparatiekennis en – vaardigheden.

Het Repair Café is geopend op maandag van 12.30-14.30 uur en op vrijdag van 09.15-11.15 uur.

Kosten: geen (wel zelf reparatiemateriaal aanleveren)
Tijd: Maandag van 12.30-14.30 uur
Locatie: AmbachtenWerkplaats,
Vrouwenhuiswaard 7

Loop voor meer informatie binnen in de Ambachtenwerkplaats (Vrouwenhuiswaard 7) of neem contact op met Femke Boerkamp via 079-8881928. Of mail naar femke@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove