Wie komt de klussendienst Ambachtenwerkplaats versterken?

Voor de klussendienst van de AmbachtenWerkplaats zijn wij op zoek naar vrijwilligers. De klussendienst van de AmbachtenWerkplaats werkt nauw samen met de klussendienst van Gilde. De vrijwilligers van de klussendienst voeren tal van klussen uit bij mensen/ gezinnen thuis die hiertoe zelf niet in staat zijn. Vind je het leuk om je ‘klustalent’ in te zetten en af en toe een helpende hand te bieden? Meld je dan aan!

Voordat nieuwe vrijwilligers starten bij de klussendienst kunnen ze deelnemen aan de workshop ‘klussen in huis’ op maandag ochtend en/of dinsdag middag in de Ambachtenwerkplaats. Deze workshops worden uitgevoerd samen met een leermeester van HABO GWW. Naast het leren klussen wordt ook aandacht besteed aan het gebruik en omgaan met gereedschap.

Loop voor meer informatie binnen in de Ambachtenwerkplaats (Vrouwenhuiswaard 7) of neem contact op met Femke Boerkamp via 079-8881928. Of mail naar femke@stichtingpiezo.nl