Leer ontspannen tijdens de workshops ‘Liever bewegen dan moe’ in PiëzoCentrum Oosterheem

Van 1 juni tot en met 6 juli wordt in PiezoCentrum Oosterheem de activiteit ”Liever bewegen dan moe” gehouden. Deze activiteit staat in het teken van rust en ontspanning, het is bedoeld voor mensen die door somberheid, stress en vermoeidheid weinig energie hebben. De activiteit is wekelijks van 12.30 uur tot 14.30 uur.

Tijdens de lessen ga je onder begeleiding van cursus leider Thuan-Nhi Truog van Indigo Preventie bewegen in je eigen tempo, dit kan zowel binnen als buiten. Bij deze activiteiten kun je denken aan sportief wandelen, oefeningen doen om je spieren te verstevigen, oefening om te ontspannen en oefeningen om conditie op te bouwen. Aan de deelnamen zijn een kosten verbonden.

Geïnteresseerd? Aanmelden kan bij Natalia Sadinska door binnen te lopen bij PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21), via de mail natalia@stichtingpiezo.nl of door te bellen naar het centrum via 079-3228416.

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag