Nieuwe activiteit in PiëzoCentrum Oosterheem: Ouder & kind ontmoetingen

Sinds kort kunnen ouders met kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar elkaar in PiëzoCentrum Oosterheem ontmoeten om ervaringen te delen rondom het opvoeden en opgroeien van jonge kinderen en om gezamenlijk activiteiten met hun kinderen te doen.

Bij deze ouder & kind ontmoetingen gaan ouders met elkaar in gesprek onder leiding van een gespreksleider, terwijl de kinderen in dezelfde ruimte spelen onder begeleiding van een getrainde vrijwilliger van de kinderoppas. De ouders en kinderen sluiten de ochtend gezamenlijk af met een activiteit, zoals knutselen, zingen, bewegen/dansen of voorlezen.

Ouders en kinderen zijn elke vrijdagochtend welkom bij PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21) in de ruimte van de kinderoppas. Vanaf 09.15 uur staat de koffie klaar. De gesprekken en activiteiten zelf beginnen om 09.30 uur en eindigen rond 11.00 uur.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Natalia Sadinska, natalia@stichtingpiezo.nl, 079‑3428416.

Fotograaf: Piëzo