Ontmoeting voor ouders van te vroeg geboren kinderen door LangeLand Ziekenhuis en Piëzo

Op woensdag 31 mei vindt in PiëzoCentrum Buytenwegh (César Franckrode 62) van 09.15 uur tot 11.15 uur een bijeenkomst plaats, speciaal voor ouders van te vroeg geboren kinderen. Ouders komen tijdens de bijeenkomst met elkaar in contact en krijgen de gelegenheid om ervaringen uit te wisselen rondom de vroeggeboorte van hun kind. Beleving, moeilijkheden, zorgen en angst om te hechten, maar ook tips en adviezen kunnen aan de orde komen. Er kan verder gepraat worden over opgroeien en opvoeding.

De bijeenkomsten worden begeleid door een vrijwillige gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken. Een project van stichting Piëzo. Ouders kunnen daarnaast direct advies en tips vragen aan Jacqueline van Zoest, maatschappelijk werker van het LangeLand Ziekenhuis. Deze bijeenkomst wordt maandelijks georganiseerd door stichting Piëzo in samenwerking met het LangeLand Ziekenhuis.

Deelname aan deze bijeenkomsten is gratis. Tijdens de bijeenkomsten is gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, coördinator Opvoeden Samen Aanpakken, werkzaam bij stichting Piëzo.

Telefoon: 06-80055583. E-mailadres: wendy@stichtingpiezo.nl