Leer koken en computeren in PiëzoCentrum Buytenwegh

Beter leren koken en werken op de computer kan in de tweede week van meivakantie in PiëzoCentrum Buytenwegh.

Tijdens de vrije computerinloop op maandag van 13.00 uur tot 15.00 uur staat een enthousiaste vrijwilliger klaar om vragen te beantwoorden op het gebied van Word, Excel en Powerpoint. Ook over algemene computervragen kunnen vragen worden gesteld.

Ook start om 13.00 uur de activiteit ‘samen koken, samen eten’ waar een vrijwilliger haar kennis overdraagt op het gebied van koken. De kookactiviteit wordt afgesloten met het gezamenlijk eten van de maaltijd.

Neem voor vragen contact op met Milou van Loenen, sociaal cultureel werker van PiëzoCentrum Buytenwegh, via milou@stichtingpiezo.nl of via 06-11715238.