Iedere dinsdag en donderdag fietsreparatie in Ambachtenwerkplaats Piëzo

Elke dinsdagmorgen en donderdagmiddag staan vrijwilligers van de Ambachtenwerkplaats klaar om Zoetermeerders te leren hun fiets te repareren tijdens de fietsreparatie workshops. Tijdens de workshops van ieder twee uur leren deelnemers kleine reparaties zelf uit te voeren zoals een band plakken, een kabel vernieuwen, of zelf een spaak vervangen.

Op dinsdagochtend is men welkom van 09.15 uur tot 11.15 uur en op donderdag van 12.30 uur tot 14.30 uur. De workshops worden gegeven in de Ambachtenwerkplaats aan het Vrouwenhuiswaard 7 te Zoetermeer. Kosten per les zijn € 3,00 per les of tegen inlevering van cheque 3, 4 of 5 van de Zoetermeerpas.

Neem voor meer informatie contact op met Femke Boerkamp, projectleider Ambachtenwerkplaats, va femke@stichtingpiezo.nl  of 06-46872086.

Fotograaf: Henk Leentfaar