Mindfulness in PiëzoCentrum Meerzicht

Op donderdag 16 februari van 09.15-11.15 uur staat de informatiebijeenkomst in PiëzoCentrum Meerzicht in het teken van mindfulness. Mindfulness is een aandachtsoefening en een vorm van meditatie. Je leert meer bewust te leven en anders om te gaan met stress, gedachten en emoties. De kunst is om aanwezig te zijn in het hier en nu. Met mindfulness leer je hoe je beter kunt concentreren en makkelijker kunt ontspannen. Er zijn geen kosten verbonden aan de bijeenkomst en kinderoppas is aanwezig voor kinderen van 0 tot 4 jaar. De workshop wordt gegeven door een trainer van Indigo Preventie.

Neem voor meer informatie contact op met Femke Boerkamp via femke@stichtingpiezo.nl  of 079-3229453