Vrouw In Actie: Gratis Workshops voor werkloze vrouwen

Vrouw In Actie is een project van de gemeente Zoetermeer voor vrouwen die werkloos zijn en die graag aan de slag willen, maar niet goed weten hoe dit aan te pakken. Het project wordt uitgevoerd door Stichting Piëzo. Wij bieden 5 gratis workshops, met het doel dat de vrouwen onder andere hun kwaliteiten gaan inzien, leren om feedback te krijgen en te geven, zichzelf kunnen presenteren en hun netwerk vergroten. Na de workshops is het ook mogelijk om een verdiepingscursus van 12 sessies te volgen.

De vrouwen die tot nu toe aan dit project hebben deelgenomen, zijn erg enthousiast over de resultaten die ze hebben bereikt. We beginnen in februari met 2 nieuwe workshopgroepen. Wil je ook meedoen of wil je meer informatie? Neem contact op met de projectleider, Jane Martie-Chatlein, email: jane@stichtingpiezo.nl, telefoon: 06-51416381.

We zijn verder ook op zoek naar succesvolle vrouwen die op vrijwillige basis een workshopgroep willen leiden. Spreekt dit jou aan? Neem dan contact op met de projectleider via bovenstaande contactgegevens.