Leer over gezonde snacks tijdens Samen Koken, Samen Eten PiëzoCentrum Palenstein

Donderdag 9 februari gaan we weer ‘Samen Koken, Samen Eten’ in PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253. Diëtiste Annemieke de Bruijn van het Goudenhart geeft informatie over gezonde voeding en afvallen. Wat zijn alternatieven voor ongezonde snacks? Stel al je vragen aan de deskundige op het gebied van voeding en gezondheid. Gooi het roer om en begin met gezond snacken. Je bent van harte welkom van 12.30 tot 14.30 uur.

Voor meer informatie neem contact met Christine Advokaat, via Christine@stichtingpiezo.nl of 06-46866491.

Stichting Piëzo is een sociaal maatschappelijke organisatie die mensen hun talenten en vaardigheden laat ontdekken en verder ontwikkelen. Op onze locaties geven wij trainingen en activiteiten waaraan jij kan deelnemen. In PiëzoCentrum Palenstein is er een gratis kinderoppas aanwezig.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove