Spelletjesmiddag in PiëzoCentrum Buytenwegh

PiëzoCentrum Buytenwegh organiseert vanaf maandag 6 februari een nieuwe activiteit, de spelletjesmiddag voor kinderen van groep 1 t/m groep 8!  Kinderen zijn vanaf 15:00 van harte welkom in ‘De ComPositie’ aan de Cesar Franckrode 62.

Na het gezamenlijk eten van een stukje fruit en drinken van een glas limonade kunnen kinderen tot 16.30 uur komen spelen. Natuurlijk staan onze vrijwilligers voor klaar en helpen zij om er een gezellige middag van te maken met leuke spelletjes. Wij hopen veel kinderen te verwelkomen!

Stichting Piëzo is een sociaal maatschappelijke organisatie die mensen hun talenten en vaardigheden laat ontdekken en verder ontwikkelen. Op onze locaties geven wij trainingen en activiteiten waaraan jij kan deelnemen.

Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Milou van Loenen via 079-8887474, of via milou@stichtingpiezo.nl.

Een Koninklijke kookworkshop voor kinderen

Workshop bij inZet Buytenwegh over meer zelfvertrouwen

Omgaan met meningsverschillen – workshop door Indigo Preventie

Gezellig samen aan de slag in Wijktuin Noordhove