Stoppen met roken in PiëzoCentrum Palenstein

Informatiebijeenkomst

Tijdens de informatiebijeenkomst op maandag 23 januari in het PiëzoCentrum Palenstein van 09.15 tot 11.15  wordt aandacht geschonken aan het onderwerp stoppen met roken.

Tijdens de informatiebijeenkomst, die geleid wordt door een trainer van Indigo Preventie, gaan we het hebben over de voor –en nadelen van roken en krijg je informatie over hoe verder als je wilt stoppen met roken.

Wat doet roken met je lichaam?  Iedereen die rookt vindt dat roken voordelen heeft, bijvoorbeeld een moment van ontspannen, een beloning na hard weken of een manier om om te gaan met stress. Uiteraard zijn we goed op de hoogte van de nadelen van roken, bijvoorbeeld risico op kanker, hartfalen, een beroerte, maar ook een grauwe huid, gele tanden en een slechte adem. Stoppen met roken is niet alleen moeilijk omdat je verslaafd bent aan nicotine, maar is dus ook lastig omdat het een gewoonte is geworden. Het is een onderdeel van je dagelijkse routine en van jouw manier van ontspannen en jezelf belonen.

Deelname is gratis en aanmelden niet nodig. De bijeenkomst wordt geleid door medewerkers van Indigo/Preventie.

Ook is er gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0 tot 4 jaar.

Datum: maandag 23 januari 2017
Tijdstip: 09.15-11.15 uur
Locatie: PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253, Zoetermeer

Voor meer informatie:
Christine@stichtingpiezo.nl

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag