Expositie van de Piëzo TalentenAcademie

Donderdag 22 december werd het laatste blok Piëzo TalentenAcademie van 2016 feestelijk afgesloten met een expositie gemaakt door twintig kinderen. Onder belangstelling van familie van de deelnemende kinderen, vertelden de kinderen vol trots wat zij de afgelopen zeven weken geleerd hebben. De maanden november en december stonden in het teken van kunst, ‘Maak je eigen expositie.’ “Ik heb geleerd hoe je moet timmeren en ik kan nu beter schilderen door de TalentenAcademie”, aldus één van de kinderen.

Grenzen verleggen en meer durven
De Piëzo TalentenAcademie startte januari van dit jaar met als doel kinderen van 9 tot en met 14 jaar, die wonen en/of op school zitten in de wijk Palenstein een breed beeld van de wereld te laten zien en hen uit te dagen (sociale) grenzen te verleggen, verder te kijken en meer te durven en te doen.

Aanmelden en meer informatie
Wil je deelnemen aan de Piëzo TalentenAcademie of wl je meer informatie? Neem dan contact op met Jocelyn Heidweiller via jocelyn@stichtingpiezo.nl of 079-8885550 / 06-51948552.

Fotograaf: Piëzo