Certificaten voor Vrouw In Actie

Vandaag hebben acht dames hun certificaat van Vrouw In Actie (VIA) in ontvangst genomen voor hun deelname aan de verdiepingscursus van het project. Deze cursus van 12 sessies was het vervolg op een basistraining die ze eerder hebben gevolgd. VIA is speciaal voor vrouwen die werkloos zijn en graag aan de slag willen, maar niet weten hoe dit aan te pakken. Het project Vrouw In Actie wordt uitgevoerd door Stichting Piëzo in opdracht van de Gemeente Zoetermeer.

Sterker in je schoenen gaan staan

Tijdens deze verdiepingscursus van 12 sessies verdiepten de vrouwen zich verder in specifieke onderwerpen zoals een cv maken, sollicitatiegesprekken voeren, maar ook hoe om te gaan met je tijd. Door de verdiepingscursus kwamen de dames sterker in hun schoenen te staan en kregen ze nieuwe inzichten in hun eigen kunnen.

Voor meer informatie over dit project kunt u terecht bij projectleider van Vrouw In Actie, Jane Martie-Chatlein, tel. 06-51416381, email jane@stichtingpiezo.nl.

20161205_111152

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?