In gesprek met ouders van te vroeg geboren kinderen

Woensdag 30 november kunnen ouders van te vroeg geboren kinderen met elkaar in gesprek gaan over thema’s rondom de vroeggeboorte van hun kinderen. Ouders ervaren erkenning en herkenning door het delen van hun ervaringen. De bijeenkomst vindt plaats in PiëzoCentrum Buytenwegh (Cesar Franckrode 62) en wordt geleid door een getrainde, vrijwillige, gespreksleider van Piëzo. Tevens kunnen vragen worden gesteld aan een maatschappelijk werker van het LangeLand Ziekenhuis die bij de bijeenkomst aanwezig is. Deelname aan deze bijeenkomst is gratis en aanmelden niet nodig. Tijdens de bijeenkomst is gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.

Deze bijeenkomsten vinden elke laatste woensdag van de maand plaats in PiëzoCentrum Buytenwegh (Cesar Franckrode 62) van 9.15 tot 11.15 uur (met uitzondering van de schoolvakanties). Er is gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0 t/m 4 jaar. De organisatie wordt uitgevoerd door Stichting Piëzo, in samenwerking met het LangeLand Ziekenhuis.

Neem voor meer informatie contact op met Wieneke Crince le Roy, projectleider Piëzo, 06-11720398 , wieneke@stichtingpiezo.nl