Gezondheidsmarkt voor Jong en Oud

Dinsdag 27 september 2016
14.00 – 17.00 uur
Castellum Palensteyn – Atrium en Rakkersveld tussen 252 en 255 en in Castellum ruimte M012, en M11, huiskamer, Fithhealth, het schoolplein

In de week van Palenstein op dinsdag 27 september vindt een gezellige, actieve en leerzame informatiemarkt plaats voor JONG en OUD met het thema ‘gezondheid’ in Palenstein. U bent allemaal van harte uitgenodigd om langs te komen voor informatie en/of  gratis mee te doen aan de aangeboden activiteiten voor jong en oud.

Activiteiten om aan mee te doen

• Speurtocht: Bij de informatiekraam van het MEERPUNT aan het Rakkersveld kunt u een speurtocht/quiz ophalen en meedoen.
    U kunt de antwoorden van de vragen vinden bij de informatie kramen.
    Voor iedere deelnemer van de speurtocht is er na afloop  een in een tasje met kleine kadootjes te verkrijgen in de kraam van het MEERPUNT na tonen van de ingevulde peurtocht.
  • Easy Yoga: Locatie: Castellum ruimte M012. Tijd: 14.00 – 15.00 uur.
  • Denk je er aan om te stoppen met roken?: Kom dan naar deze interessante bijeenkomst van Indigo Preventie. Locatie: Castellum, ruimte M012. Tijd: 15.15 – 16.15 uur
  • Kinder- Bingo: van stichting MOOI. Locatie: Castellum, ruimte M011: Tijd: 14.30 uur eerste ronde(half uur). Tweede ronde 15.30 uur
  • Piëzo TalentenAcademie presenteert talenten van kinderen en van gezondheiddeskundigen.  Locatie: huiskamer Castellum. Tijd: 15.45 – 16.15 uur.
  • Weten & Eten: Annemiek de Bruin geeft rondleidingen door de supermarkt. 15.00 uur eerste ronde en 16.00 uur tweede ronde. Verzamelen bij de kraam van Weten & Eten.
  • Centrum-apotheek neemt gratis bloedtestjes af. Ze meten onder andere het bloedsuiker gehalte.

Van 14.00 – 17.00 uur

Fithhealth is open. Iedereen die langskomt bieden zij gratis een gezondheid check aan.
In de kraam van Debby van Egmond(bekend van de ouderkamer van basisschool de Jacobs Vlinder) krijgt u een gezond hapje aangeboden.
Een verrassend drankje krijgt u bij de kraam van basisschool de Meerpaal aangeboden.

Deelnemende organisaties:

MEERPUNT, Limor, Jeugdformaat, Ipse de Bruggen, Plicare- wijkverpleegkundige, Kwadraad-maatschappelijk werker, Palet Welzijn – maaltijddiensten en telefooncirkels Jeugdtandverzorging Zoetermeer, KERN Kinderopvang, Weten & Eten – dietist, MeVe – kledingbank/ Goods fore food Schuldhulpmaatje, Orthodontistpraktijk De Wereldlach, Indigo Preventie, Impegno , Jutters, Homestart(humanitas) , Centrum Apotheek, Newlife Yoga en Coaching, Fithhealth, Opvoedpoli, MEE, JGZ(ZHW), Buurtwerk, MOOI, Piëzo, Middin, Basisschool de Meerpaal,  Basisschool de Achtsprong, Basisschool de Jacobsvlinder, Dirk v/d Broek – Budget cooking van  Debby van Egmond, Bakkerij Ammerlaan

Voor meer informatie: christine@stichtingpiezo.nl 0646866491