Welkom in ‘de ComPositie’ tijdens burendag 2016

Op vrijdag 23 september zijn buurtbewoners uit Buytenwegh welkom om binnen te komen in ‘de ComPositie’ aan de Cesar Franckrode in het kader van burendag. Het is alweer de 10e editie van Burendag, een jaarlijks terugkerend feest waarop buren samenkomen en iets goeds doen voor elkaar en de wijk.

Buurten worden leuker, socialer en veiliger als mensen elkaar ontmoeten en zich gezamenlijk inzetten voor hun wijk. Buren en wijkbewoners zijn welkom tussen 09.00 en 12.00 uur in ‘de ComPositie.’ Naast bestaande activiteiten zoals kleding maken en teken/schilderlessen is een ieder welkom voor een kopje thee/koffie met wat lekkers. Samen met de buurt maken we er een mooi jubileumfeest van!
Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen, Sociaal Cultureel Werker PiëzoCentrum Buytenwegh, via 079-8887474 of milou@stichtingpiezo.nl.

Deze Burendag wordt georganiseerd door Piëzo in samenwerking met Buurtvereniging Buytenrode en het Id College.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove