Mannen aan de kook in PiëzoCentrum Meerzicht

In PiëzoCentrum Meerzicht start vanaf vrijdag 2 september kookles voor mannen. Onder begeleiding van een vrijwilliger leren mannen de fijne kneepjes van het koken. Aan het eind van de bijeenkomst wordt er gezamenlijk gegeten en opgeruimd.

In de PiëzoCentra wordt samen gekookt en gegeten. Vrijwilligers uit de buurt die goed kunnen koken verzorgen deze bijeenkomsten. De belangrijkste doelstelling van deze bijeenkomsten is deelnemers kennis te laten maken met gerechten uit de diverse culturen en te laten ervaren dat koken leuk, leerzaam en gezellig is.

Kosten: € 3,00 per les (inclusief materiaal) of tegen inlevering van cheque 3, 4, 5 of 6 van de Zoetermeerpas
Locatie: PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21
Datum: iedere vrijdag