Diploma’s uitgereikt aan deelnemers Aka opleiding Piëzo en Id college

16 deelnemers van de PiëzoMethodiek ontvingen uit handen van wethouder Isabelle Vugs hun diploma. Alle deelnemers hebben de mbo1-opleiding gevolgd aan het Id College en hebben daar een jaar lang hard voor gewerkt.

Het AKA opleidingstraject – als onderdeel van de PiëzoMethodiek- is tot stand gekomen door een samenwerking van de gemeente Zoetermeer (afdeling Werk, Zorg en Inkomen), het ID College, Piëzo en de vele vrijwilligers en stage-aanbieders in Zoetermeer. De deelnemers hadden hun stageplekken onder andere op basisscholen, in Woonzorgcentra, restaurants, een schoonheidssalon, de RDW, een autoschadebedrijf en in de PiëzoCentra. Fonds 1818 heeft aan Piëzo een financiële bijdrage gegeven voor het les– en boekengeld van de deelnemers.

AKA2016-07-29