Zomerschool bij Piëzo

In de zomervakantie kunnen Zoetermeerders elkaar ontmoeten tijdens de zomerschool van stichting Piëzo in de verschillende centra en de Ambachtenwerkplaats. Er worden taallessen gegeven, er zijn inloop- en ontmoetingsbijeenkomsten, wijkmaaltijden voor ouderen en ouder/kind-activiteiten. In de Ambachtenwerkplaats kan men terecht om vaardigheden te leren op het gebied van klussen in en rond het huis. Zo kan men aan de workshops fietsreparatie, zelfredzaamheid en weven deelnemen. Ook hier zijn creatieve activiteiten voor kinderen én hun ouders.

Naast het ontmoeten van anderen kan men zich ook aanmelden voor het nieuwe seizoen dat start op 22 augustus. De zomerschool wordt gehouden in PiëzoCentrum Palenstein, Buytenwegh, Oosterheem en Meerzicht en in de Ambachtenwerkplaats en is voor iedereen toegankelijk die mee wil helpen en/of iets nieuws wil leren.

Bel voor meer informatie over de zomerschool van Piëzo naar Kirsten Cleij (06-55217956) of naar Jocelyn Heidweiller (06-51948552) of loop binnen bij een van de PiëzoCentra. De reguliere activiteiten komen tijdens de zomervakantie te vervallen.

AW-3

Fotograaf: Henk Leentfaar

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove