Vijf extra gezinnen nemen deel aan VoorleesExpress Zoetermeer dankzij donaties

Stichting Piëzo ontving onlangs twee mooie donaties voor de uitvoering van het project VoorleesExpress Zoetermeer. Rotaryclub Zoetermeer-Zegwaart doneerde een bedrag van €500,- en de initiatiefnemer van het voorleesproject, Johan van Doesum, doneerde €750,- die hij zelf ontving ter ere van zijn 25 jarige werkjubileum.

Door deze twee donaties kunnen vijf extra gezinnen deelnemen aan de VoorleesExpress. Bij deze gezinnen zal een half jaar lang, wekelijks, worden voorgelezen aan kinderen met een taalachterstand in de leeftijd van 2 tot en met 6 jaar. Doel van de VoorleesExpress is door het vergroten van het voorleesplezier en het verrijken van de taalomgeving thuis, de taalontwikkeling van kinderen stimuleren.

VLE2016-02-16