Vrouw In Actie: workshops voor vrouwen die zich willen ontwikkelen

Vrouw In Actie (VIA) is een project voor vrouwen die werkloos zijn en die graag aan de slag willen, maar niet goed weten hoe dit aan te pakken. Tijdens vijf workshops leren vrouwen onder andere hun kwaliteiten inzien, leren ze om feedback te krijgen en te geven, zichzelf te kunnen presenteren en hun netwerk te vergroten. Na de workshops is het ook mogelijk een verdiepingscursus van twaalf sessies te volgen.

De vrouwen die tot nu toe aan dit project hebben deelgenomen, zijn erg enthousiast over de resultaten die ze hebben bereikt. In de week van 23 mei beginnen twee nieuwe groepen aan de workshops. Wil je ook meedoen of wil je meer informatie? Neem contact op met de projectleider, Jane Martie-Chatlein, email: jane@stichtingpiezo.nl, telefoon: 06-51416381. Deelname aan de workshops is gratis.

VIA is een project van de gemeente Zoetermeer en wordt uitgevoerd door Piëzo.

VIA PCO
Fotograaf: Henk Leentfaar