Nauwelijks ervaring met computers? Computercursus voor beginners Oosterheem

Nauwelijks ervaring met computers? Volg de computercursus voor beginners in PiëzoCentrum

Op donderdag 19 mei start in PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21) een computercursus voor beginners van 8 lessen. Deze cursus wordt gegeven door vrijwilligers van Piëzo en is voor iedereen die nauwelijks ervaring heeft met het werken op een computer. Tijdens de lessen wordt aandacht besteed aan:

• het opstarten en afsluiten van een pc
  • het werken met de muis
  • het gebruiken van internet
  • het schrijven en verzenden van een e-mail

Er is tevens ruimte om vragen te stellen tijdens de lessen en gratis kinderoppas voor kinderen tot vier jaar is aanwezig. De lessen zijn van 09.15 uur tot 11.15 uur.

Inschrijven en kosten

Inschrijven voor de computerlessen kan door contact op te nemen met Natalia Sadinska, natalia@stichtingpiezo.nl, 079-3428416. Per cursus kunnen maximaal 6 deelnemers geplaatst worden.

Kosten voor alle 8 lessen zijn € 40 of tegen inlevering van ZoetermeerPas cheque 3, 4, 5 of 6

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove